Kameratkveld.

Kameratkveld!

Gjøvik Fiskerforening har gleden av å invitere foreningens medlemmer til kameratkveld fredag 25/9 fra kl 18.30 hos Gjøvik vandrerhjem Hovdetun.
Grunnet situasjonen vi har med Covid-19 og de restriksjoner som har blitt satt, kan vi ikke bruke Sandvika til dette arrangementet.
Derfor har Gjøvik vandrerhjem Hovdetun åpnet dørene for oss så vi endelig kan møtes til en hyggelig kveld.
Her vil det bli servert pizza og en enhet drikke. Drikke utenom dette kan kjøpes på stedet. (ikke lov med medbragt denne gangen)

Det vil også være en del utdelinger av diplomer og premier, så de som skal ha diplomer og premier fra vårkonkurranser ønsker vi att stiller opp denne kvelden.
Diplomer oa konkurransen 2019-20.
Punding diplomer 2019.
Premieutdeling vårkonkurransen 2020.

Vi har selvfølgelig loddsalg med flotte premier og vi drar igang en ausksjon utpå kvelden(ta med mye penger hilsen Stig). Så vi oppfordrer dere som kommer til å ta med ting til auksjonen.

Til dette arrangementet ønsker vi derfor påmelding så vi får en oversikt over hvor mange som kommer ettersom det er Hovdetun som står som arrangør.
Påmelding med kommentar i kommentarfeltet på vår Facebook side eller på tlf 48060612 senest 20september.

Vel Møtt!